tisdag 3 september 2013

Vilka bloggar jag läser?

 nu ska ni få veta mina favorit bloggare! alla dom är så sjukt bra så ja kolla in på dom! det är dom + mina vänner som gör så jag kämpar varje dag!


denna bloggen är så sjukt bra det är många som gillar den, för hon är ju Sveriges bästa bloggare! och så sjukt snygg! skulle lät vilja vara hon! så sjukt fin! läs hennes blogg! om du inte redan gör det! Här är hennes blogg


och nu fortsätter vi med nästa tjej som jag gillar! hennes blogg gillar jag verkligen! hon skiver bra.. men den senaste tiden så har hon bloggat helt okej! men är endå en fan av hon om man ska säga så! så kika in på hennes blogg! och följ den varje dag!grym!

och jag vet inte vad jag ska säga om denna bloggen! så söt är hon!sötnos!


det är väl dom? men såklart läser jag fler men det är dom jag kollar in typ hela tiden.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar