onsdag 14 augusti 2013

lite story ...

Okej.. det började så här i 6:an vi hade börjat skolan igen efter sommarlovet. Och då började vi kan kalla dom spelgalna killarna i min klass att kalla mig och min bästis och vår dåvarande kompis oss för fjortisar och sa så VARJE dag och typ varje rast också. Dom ville bara se oss gråta men jag och min bästis sa alltid vad är ert problem? och hon vi var kompis med vi kan säga C började gråta som dom ville.. och då sa dom haha. Och sen till slut så satt jag och min bästis ner foten och sa till dom vi visste ju liksom vart dom borde så vi kunde ju bara gå hem till dom och säga ALLT till doms föräldrar och berätta vad dom säger om oss. Och sen helt plötsligt så började det bli tjejer mot killar. Asså ingen tjej i min klass var vän med nån kille och samma sak med killarna. VARFÖR var det så? jo det var för att vi gjorde en lek och då fuskade killarna och sa att vi tjejer gjorde det. Och då bliv det bråk. Så vi tjejer sprang och berättade allt för fröknarna . fast först så hade vi en lektion och då frågade en lärare alla som går i min klass. Varför är ni inte den glada galna klassen som ni var i 5:an? vad har hänt. Och då berättade vi för den läraren. Och sen efter en månad? så bliv vi vänner med killarna igen. HIH! men det är ALLT som jag kommer berätta. Och tack och lov så slutade dom spelgalna killarna att reta oss när jag och min bästis satt ner foten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar