måndag 26 augusti 2013

LÄS SNÄLLA!

okej tänkte berätta en ganska personlig sak nu. så inget hat! det som jag ska berätta hände när jag fyllde år hade några kompisar + så hade jag farmor,fastrar,mormor och morfar och min låssas farfar och min moster. Och min morfar försökte tvinga mig att jag skulle pussa på hans kind men asså jag är 13 och har mina kompisar hemma också tror ni verkligen då att jag vill pussa han? jag har liksom ALDRIG gjort det. Så jag fattar inte varför han ville att jag skulle göra det då just då? Och vet ni vad han sa då när jag inte ville pussa hans kind.. Jo han sa du kan glömma att jag kommer nästa gång du fyller år. Fast han sa det mycket argare. Och mina kompisar bara sa till mig när vi gick och satt oss vid min soffa bara vad är det med han.. varför blir han så arg på dig när du ALDRIG har pussat på hans kind? men dock så är det inte det värsta sen så började han ignorera mig. Och inte sa något till mig på hela min födelsedag  Förlåt men an förstörde min DAG! sen den dagen jag fyllde 13 år så har jag inte pratat med han mer, varför har jag inte det? jo för att han vill inte prata med mig. Han låssas att jag inte finns. Jätte kul för mig, att minnas det är på min 13 års dag. Men tyr att jag har ett  ganska bra liv ändå! tyr att jag har mina underbara vänner! PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar