torsdag 15 augusti 2013

köpt..

Tjena! okej vart ska vi börja någon stans? Hm.. jo vi kan börja vad jag har gjort, jag ,mamma och min bror var i stan. oj vad vi köpte saker till min bror. han handlade för 2000 kr? haha! och jag köpte bara för 500 kr men det är för att vi var ganska trötta när vi kollade saker till mig. Men min mamma lovade mig att jag och hon ska gå det själva och köpa mer saker som jag behöver. Idag köpte jag bara en ny skolväska och en vattenfast mascara som jag ska ha i skolan. Onej jag brukar inte ha smink men i min skola så är det typ ett måste att tjejerna ska ha lite mascara i 7:an. Det har alla tjejer och det. Och det är fint med lite mascara. Tycker jag! men jag kommer inte ha något annat smink, för jag är inte den tjejen som är sminkgalen. Jag gillar typ bara mascara. Haha?


okej så ser väskan ut som jag köpte.. och den är från Lindex. och kostade  299kr! bra pris tycker jag för en sån snygg väska!




och denna mascaran köpte jag på H&M!

 dock så vet jag inte vad den kostar. och bilden från googel.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar