lördag 17 augusti 2013

jag stod upp för dig. Ska du inte göra detsamma?

Vet ni vad jag verkligen inte tål? okej jag ska berätta! men jag kommer inte säga några namn! Okej vi kan kalla min "vän" för C. äh ja hon börjat inte på C men vi säger det! Okej när jag berättar vem jag är kär i (nu i detta laget så är jag kär i L) så går hon och säger det till en tjej som verkligen tror att hon är bäst och ALLT, och är så avundsjuk på mig. Och vet ni vad jag fick veta av den tjejen som brukade vara den jobbiga tjejen att min "kompis" berättade ALLT jag sa till hon och några mer, FATTAR NI ALLT! vad är hon för vän då? och tänk att jag VERKLIGEN hjälpte hon med hennes problem hon är inte så populär och hon är ganska blyg, och då sa jag till hon liksom men kom igen vad kan hända? vist han kanske säger Nej! men då var inte ledsen han kanske inte är redo! och jag var jätte snäll mot hon. Och vad fick jag tillbaka då? jo bullshit! jätte kul! och det jobbigaste är ju att hon går i min klass med, och tror att hon är så cool. hon borde tacka mig och min bästis för vi gjorde så hon bliv lite lite populär men istället så säger hon att hon var född så. och jag och min bästis skrattar så mycket åt det.. haha ja vist att hon är det var ju liksom vi som gjorde det. Men istället för tack så pratar hon bullshit om oss. Som vi inte har det jobbigt redan nejdå vi kan gärna ta i mot en falsk vän med! NOT! Kan ni tänka er. Jag och min bästis har KÄMPAT mycket. Men nu är det så att jag inte tänker berätta allt som C gör. För jag är SNÄLL jag är inte dum. Så ni får bara veta lite om det här. Men jag stör mig sjukt mycket på såna som hon. Som är FALSKA VÄNNER. Kan inte alla som är det vara ett gäng? det skulle vara perfekt  och levet skulle vara sjukt grymt då!



aja nu får ni en grym låt istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar