söndag 25 augusti 2013

jag ber er!

NI har väl kollat in på hennes blogg? som jag länkade igår? det var hon som gjorde så jag började blogga! och hon ger mig tips på hur man kan ha olika outfits. Liksom kolla på denna outfiten .. liksom den är så snygg! så kommer jag verkligen se ut nån gång när det är fest! och hennes videos? dom gillar jag också! det dåliga är bara att jag tycker att hon borde få mer följare! för hon borde ju verkligen få mer en 7. Så snälla söta ni kan ni inte prenumerera på hennes kanal så hon kommer nog bli as glad! för det är typ allas tjejer dröm att folk gillar det man gör! så SNÄLLA! här är en bild på min förebild! PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Allt bra? :D
    Gillar du mode, tävlingar, insperation, DIY och shopping lika mycket som jag?
    Då är min blogg perfekt för dig, kika gärna in! :)
    Ha en grymt bra dag & super fin blogg förresten!

    Glöm inte bort att jag har en tävling och veckans blogg just nu! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! ja allt är väl bra med mig själv då? du har också fin blogg! jag har kikat in i din blogg ibland! sjukt fin! dock så är det inte jag på bilden.. det är http://sandrascoola.blogspot.se/

      KRAM!!

      Radera