tisdag 13 augusti 2013

Helt blandat inlägg.. HAHA?

Hallå! är det bara jag som ibland tröttnar på mina föräldrar? och tycker att dom kan vara jätte jobbiga ibland? Hm.. så tråkigt är det när dom tjatar om att man inte har städat sitt rum eller bara svarar med lite attityd ... eller är det bara JAG? eller när man har helt tröttnat på "vänner" som säger asså vi måste ses snart! och jag säger ja! kan vi inte träffats i mon`? och så måste jag ALLTID fråga dom när vi kan träffas. Och ALDRIG dom. Så det känns som dom inte vill vara ens vän. Okej nu blandar jag lite... hehe. Men jag tänkte skriva om i 6:an i ett annat inlägg när jag och min vän och en före detta vän bliv kallade fjortisar VARJE dag. Men vi är inga fjortisar. Varför är den vännen (asså före detta som det står där uppe) inte min vän mer? det kan man fråga också det kommer jag också säga i ett annat inlägg. Men vi hörs då snart i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar