torsdag 15 augusti 2013

As grym kväll igår!

Hejsan! igår var jag med min bästis! hon är som min syrra! och när vi gick ut igår så såg vi två killar som gick och kollade på oss. Och jag tänkte inte så mycket på den för det var först K som kolla på oss. Och sedan så vände sig en kille bredvid K som hade en blå kofta och gissa vem det var!? det var B! och jag och min bästis typ började fnittrar och jag bliv säkert röd. Men det var ett gått tecken! TACK! för han vände sig om jätte mycket tills doms väg kom. asså den vägen dom tar för att gå hem. Och sen så började jag och min bästis prata om det. Asså ja hon vet att jag gillar B. Igår kommer jag inte glömma. Vi hade liksom inget att göra så vi tänkte att vi skulle gå ut. Och vad ser vi då? då ser vi liksom B &K! Men jag orkade inte berätta det här igår för det bliv ganska sent. Hon åkte hem liksom halv 11. På natten. Och då kollade jag på en film och sen sov. Jag måste börja lägga mig tidigare. För min skola börjar på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar