måndag 12 augusti 2013

12 åringar ska visste leka i en park...

Asså fattar inte många eller att när man är 12 så brukar man inte leka mer i lekplatsen? för ni vet det är ju många som börjar med smink vid 10-12 år och då säger dom till och med till dom som är 12 år att dom är för ung att ha smink på sig och att dom ska leka i parken i stället? det är ändå okej att ha mascara i skolan! då har man ändå inte mycket smink på sig. Och om hon sminkar sig mycket när hon är hemma hon kanske gillar att mixa och trixa med olika färger. Vadå så ska 12-13 åringar leka i parken? det låter ju helt sjukt tycker jag! Jag leker inte i en park och jag är 13 år tjej som tycker att lekplats är för dom som är mindre. Inte till oss som är i tonåren eller 12 åringar. Jag skulle hellre sitta inne hela dagen en att vara i en lekplast till dom som är yngre. inte till vi som är större. vadå ska alla 14 åringar också leka i park? Jag tycker att ni som säger så sluta kolla på videos när 12 åringar sitter och sminkar sig då. Bara sluta. ALLA inlägg jag skriver och kommer skriva HÄR har jag skrivit helt själv. och tänkte ut med min hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar